V okviru evropskega projekta PlanetSOEN 3.0, ki je bil financiral iz program Erasmus+, je E-zavod iz Ptuja v sodelovanju s Šolskim centrom Šentjur izvedel vrsto projektih aktivnosti z dijaki. Cilj projekta je bil spodbuditi mlade k aktivnemu državljanstvu in participaciji v lokalnem okolju. V letu 2022 so dijaki pod vodstvom mentorjev razvili projektne ideje na delavnicah participativnega proračuna. Ker v občini Šentjur še ni uveden participativni proračun, so dijaki zaprosili za podporo župana in pridobili
sponzorska sredstva za izvedbo ene izmed idej v postavitev visokih gred na dvorišču Doma za ostarele Šentjur, kjer bi gojili lokalno hrano in vzpostavili stik z ostarelimi.Idejo so dijaki uresničili 8. novembra 2023, ko so skupaj z mentorji posadili mačehe in zimsko solatona dveh gredah. Direktorica Doma starejših, mag. Vesna V. Razboršek, je poudarila, da so dijaki pokazali svojo kreativnost, odgovornost in solidarnost do svoje skupnosti, hkrati pa so se zabavali in družili s starejšimi. Dijaki so s svojo energijo in voljo prinesli svež veter v dom starejših občanov, kar je pripomoglo k pozitivnemu vzdušju in občutku povezanosti.

Ob koncu dogodka so stanovalci pripravili prijeten program, ki je vključeval tudi glasbeno točko. Skupaj so zapeli pesmi, ki so še dodatno okrepile čustva povezanosti med generacijami. Direktor šole, gospod mag. Branko Šket, se je pridružil dogodku in izrazil svojo podporo ter poudaril pomen sodelovanja dijakov v lokalni skupnosti. Poudaril je, kako takšni projekti ne le koristijo starejšim občanom, temveč tudi obogatijo življenje dijakov, ki se učijo spoštovanja in skrbi za druge. Razvijajo svoj socialni čut in kažejo svoja prizadevanja za ustvarjanje vključujočega družbenega okolja za
starejše občane, V gredah so dijaki zasadili pisane rože in zimsko solato, s čimer so ustvarili estetsko privlačen prostor, hkrati pa omogočili stanovalcem doma, da se vključijo v skupno vrtnarjenje. Projektna ideja dijakov je tako postala odličen primer, kako lahko mladi prispevajo k lokalni skupnosti in pripomorejo k vzpostavitvi vključujočega okolja za vse generacije. Skupna prizadevanja so okrepilapovezanost med dijaki in stanovalci doma, obenem pa so poslala sporočilo o pomenu solidarnosti in
medgeneracijskega sodelovanja v družbi.